نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی
سرخط خبرها

تیلور و همسرش در راه تهران

  • کد خبر: ۲۲۶۰۲۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
تیلور و همسرش در راه تهران
ستاره کشتی آمریکا به همراه همسرش به ایران می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، دیوید تیلور که چندی پیش در مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا شکست خورده و دوبنده تیم ملی را برای المپیک پاریس از دست داده، حالا به دنبال برنامه‌های جانبی برای خودش است.

این قهرمان آمریکایی در اولین اقدام با کشتی بعنوان ورزشکار خداحافظی کرد و وارد دنیای مربی گری شد. حالا، اما در محافل ورزشی و رسانه‌های کشتی شایعه شده که او قرار است به همراه همسرش راهی ایران شود، اما هنوز دلیل این سفر مشخص نیست.

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->